Wednesday, July 6, 2016

New Space Con 2016 Micro-News Site Coverage List

Here is a list of micro-news sites & articles for the 2016 New Space Con held in Seattle Washington. 2016 was the first time the Silicon Valley founded event has been held outside of its home area. If you know of a company or press website that is not listed below that has a New Space Con micro-news site or article, please contact me by Twitter at @JetCityStar, or by email at jetcitystar10@gmail.com. #NewSpace16

PRESS




13 comments:

  1. Invest with 200$ and get a returns of 5,000$ within seven business working days.
    Why wasting your precious time online looking for a loan? When there is an opportunity for you to invest with 200$ and get a returns of 5,000$ within seven business working days. Contact us now for more information if interested on how you can earn big with just little amount. This is all about investing into Crude Oil and Gas Business.

    Email: investmoneyoilgas@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Dearest Esteems,

    We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: fastloanoffer34@gmail.com

    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    ReplyDelete
  3. $$$ GENUINE LOAN WITH 3% INTEREST RATE APPLY NOW $$$.
    Do you need finance to start up your own business or expand your business, Do you need funds to pay off your debt? We give out loan to interested individuals and company's who are seeking loan with good faith. Are you seriously in need of an urgent loan contact us.
    Email:  shadiraaliuloancompany1@gmail.com

    LOAN APPLICATION DETAILS.
    First Name:
    Last Name:
    Date Of Birth:
    Address:
    Sex:
    Phone No:
    City:
    Zip Code:
    State:
    Country:
    Nationality:
    Occupation:
    Monthly Income:
    Loan Amount:
    Loan Duration:
    Purpose of the loan:
    Email: shadiraaliuloancompany1@gmail.com

    $$$ GENUINE LOAN WITH 3% INTEREST RATE APPLY NOW $$$.
    Do you need finance to start up your own business or expand your business, Do you need funds to pay off your debt? We give out loan to interested individuals and company's who are seeking loan with good faith. Are you seriously in need of an urgent loan contact us.
    Email:  shadiraaliuloancompany1@gmail.com

    LOAN APPLICATION DETAILS.
    First Name:
    Last Name:
    Date Of Birth:
    Address:
    Sex:
    Phone No:
    City:
    Zip Code:
    State:
    Country:
    Nationality:
    Occupation:
    Monthly Income:
    Loan Amount:
    Loan Duration:
    Purpose of the loan:
    Email: shadiraaliuloancompany1@gmail.com

    ReplyDelete
  4. shabe barat
    Shab E Baraat When the 7th month of the

    Islamic calendar Rajab ends, the 8th month of the lunar calendar begins, this month is referred to as Shabaan.

    The importance, it is believed, lies with the 15th night of this month. shab e barat ki nafil namaz in

    hindi
    shab e barat ki namaz,

    shab e barat namaz, shab e barat namaz niyat, shab e barat namaz rakats, shab e barat quotes,
    shabe barat ki namaz, shabe barat namaz, shab e barat 2020shab e barat in india
    shab e barat dua, shab e barat nafil namaj


    --------------------------------------------------------------------

    Ramadan Kareem

    Wishes, Quotes, Greetings
     ? Then, this collection of Ramadan wishes and Ramadan Mubarak

    messages is for you. Here, you’ll find inspirational Ramadan Mubarak greetings that are hoping your

    recipient to have a blessed celebration of Ramadan. happy ramadan, happy ramadan wishes, happy ramzan,
    ramadan greetings, ramadan greetings in English, ramadankareem quotes, ramadan kareem wishes, ramadan wishes, ramzan quotes, ramzan. Ramadan calendar 2020, ramadan 2020 calendar, Ramadan mubarak 2020

    Thanks all

    ReplyDelete
  5. Nice Blog Thanks For Sharing This Useful Blog.
    Java Training
    Visit us: java course

    ReplyDelete
  6. Hari yang baik untuk semua warga negara Indonesia, nama saya Nurul Yudianto, tolong, saya ingin berbagi kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini sehingga semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pemberi pinjaman pinjaman di internet

    Setelah beberapa waktu berusaha mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman secara online tetapi saya curang dan kehilangan Rp18,7 juta, kepada seorang wanita di saudi arabia dan Nigeria.

    Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan teman saya Nyonya Rika Nadia (rikanadia6@gmail.com) yang kemudian memperkenalkan saya kepada Lady Esther, manajer Cabang dari Access Loan Firm, sehingga teman saya meminta saya untuk mendaftar dari LADY ESTHER, jadi saya Menjerit dituangkan dan dihubungi LADY ESTHER. melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Saya mengajukan pinjaman sebesar Rp250 juta dengan suku bunga 2%, sehingga pinjaman disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk pengalihan pinjaman, saya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari satu setengah jam uang pinjaman telah dimasukkan ke dalam rekening bank saya.

    Saya pikir itu adalah lelucon sampai saya menerima panggilan dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp250 juta. Saya sangat senang bahwa akhirnya Tuhan telah menjawab doa-doa saya dengan buku pinjaman dengan pinjaman asli saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.

    Semoga Tuhan memberkati LADY ESTHER untuk mewujudkan kehidupan yang adil bagi saya, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) atas pinjaman Anda

    Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa kepada Tuhan untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: (nurulyudianto2@gmail.com) Salam

    ReplyDelete